VEELGESTELDE VRAGEN


Waar kunnen we je mee helpen?

 

Op zoek naar een antwoord?

Onze zelfhulpsectie is de snelste manier om dit te doen! Hier vindt u de belangrijkste onderwerpen en antwoorden op veelgestelde vragen, ingedeeld in categorieën.

 

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Onze producten kun je op enkel één manier bestellen:

- Via onze eigen webshop (waar je nu bent).

 

Bestelinformatie via webshop Hascotech

Voor een bestelling in onze webshop zoek je naar het gewenste product via het vrije zoekveld of via de categorieën en zoekfilters.

Wil je meer informatie over een product? Dan klik je op de foto of tekst en link je door naar de productpagina.

Wil je het artikel bestellen? Klik dan op de groene button ‘In winkelwagen’. Dit kan zowel via de overzichtspagina als via de productpagina. Rechts bovenaan op de website zie je vervolgens een cijfer verschijnen bij het winkelwagenicoontje.

Klik op het winkelwagenicoontje en je linkt door naar je winkelwagen. Hier zie je welk product of welke producten je hebt verzameld met het aantal en de prijs. Via ‘Bewerken’ of ‘Verwijderen’ kun je de inhoud van je winkelwagen aanpassen.

Klik je vervolgens op ‘Bestellen’? Dan ga je door naar de volgende stappen voor verzending en betaling.

TIP: maak een account aan. Met een account hoef je niet steeds je gegevens in te vullen en kun je alle bestelinformatie zien, waaronder je track & trace-code. Handig als je iets wil checken of nogmaals wil bestellen! Dit account kun je aanmaken na het afrekenen of via het poppetje op de website.

Heb je direct in onze webshop besteld? Dan sturen we u na uw bestelling een bestelbevestiging via de mail. In ‘Mijn Account’ zie je alle informatie rondom je bestelling.

 

Worden de artikelen tegelijg bezorgd als ik er meer dan één besteld?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, worden alle artikelen van die bestelling in één keer verzonden. We streven ernaar om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te laten bezorgen. Over het algemeen al onze producten hebben een levertijd van 1 dag. Deze levertijd houdt in dat wij het artikel ook daadwerkelijk op voorraad hebben in ons distributiecentrum. Indien u op werkdagen voor 18:00 uur bestelt en betaalt met een directe betaalmethode zoals iDeal, Paypal of Credit Card dan zal uw order nog dezelfde dag worden verzonden. Normaal gesproken heeft u deze dan de volgende dag in huis.

Bij drukte kan deze tijd worden vervroegt, dit geven we dan aan in de header van onze website. 
Levertijden voor afhalen winkels kunnen soms afwijken. U kunt de winkelvoorraad direct controleren door het juiste product te selecteren. Meestal kunt u als er sprake is van 1 dag levertijd binnen 30 minuten een afhaal email verwachten.

 

In welke landen kan er bezorgd worden?

Wij versturen standaard naar alle landen in Europa die aangesloten zijn bij de EU.

Levertijden en verzendkosten kunnen variëren per land.

 

  • Nederland – € 6.95 (boven de € 50,00 geen verzendkosten) levertijd 24 uur
  • Belgie - € 9.25 (boven de € 100,00 geen verzendkosten) levertijd 1/2 dagen
  • Germany - € 9,35 (boven de € 100,00 geen verzendkosten) levertijd 2/3 dagen
  • France - € 14,95 (boven de € 100,00 geen verzendkosten) levertijd 2/3 dagen
  • Luxemburg - € 13,50 (boven de € 100,00 geen verzendkosten) levertijd 2/3 dagen

 

Met welke dienst verzenden jullie de bestellingen?

Binnen Nederland en België leveren wij via de pakketdiensten van PostNL. Internationaale zendingen woord verstuurd via DHL of GLS.

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 1 werkdag te verzenden. Zodra uw pakket is verzonden ontvangt u een verzendbevestiging via de e-mail. Indien u op werkdagen voor 18:00 uur bestelt en betaalt met een directe betaalmethode zoals iDeal of Credit Card dan zal uw order nog dezelfde dag worden verzonden.

 

Ik mis een deel van mijn bestelling, wat nu?

Mocht je artikelen/producten missen uit jouw bestelling, dan is dat natuurlijk vervelend.

Neem dan contact op via onze klantenservice via

email: info@hascotech.nl.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We streven ernaar om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te laten bezorgen. Daarom worden bestelling op werkdagen, die voor 18:00 worden gedaan, binnen 24 uur verzonden. Heb je jouw bestelling na 5 werkdagen nog niet in huis? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Zijn er verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland zijn gratis boven de € 50,- inclusief trackingcode. Voor bestellingen onder de € 50 de verzendkosten is € 6,95.

*Bestellingen met ophalen optie in onze locatie in Eindhoven, is het gratis. (Alleen op afspraak)

 

Voor de aangegeven landen zijn de verzendkosten als volgt:

  • België - € 9,60
  • Duitsland - € 9,95
  • Luxembourg - 13,95
  • Frankrijk - € 15,95

 

Hoe kan ik een product retourneren?

Binnen 14 dagen na ontvangst kun je de bestelling naar ons terugsturen. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, vragen we je om het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking te retourneren.

  •  Om het retourproces te starten, ga je naar pagina retourneren en ruilen. 
  • Volg de instructies om het proces te starten.

 

Als je hulp nodig heeft, hiervoor kun je contact met ons opnemen via info@hascotech.nl

 

Ik wil mijn product ruilen, hoe werk dat?

Wil je het product ruilen? Dat is zeker mogelijk, mits er aan de retourvoorwaarden wordt voldaan. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@hascotech.nl.

 

Wanneer kan een product geruild worden?

- Bij een beschadiging die is ontstaan tijdens transport
- Bij een defect
- In geval van een foutieve levering
- U bent van gedachten veranderd (ongebruikt product)

Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Via internet bestelde artikelen mogen binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden mits:


- Nieuwe games nog verzegeld (sealed) zijn.

- Nieuwe producten ongebruikt en onbeschadigd zijn.


Wilt u een product ruilen?

U kunt dit eenvoudig aangeven via de knop contact op onze site. U ontvangt dan z.s.m. de retour instructies per mail. Het product dient binnen 14 dagen na melding bij ons binnen te zijn.
Na ontvangst en controle van het product kunt u het bedrag direct weer besteden op onze site of laten uitkeren door uw bankgegevens in te vullen. Wij zullen vervolgens het orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 7 dagen terugstorten op uw bankrekening.


Adres voor Retouren: (geen bezoekadres)

Hascotech

Kanaaldijk-Noord 111,
5642JA, Eindhoven

*Het retourneren van een pakket is voor eigen rekening, tenzij het een fout van Hascotech betreft.

 

Welke retourvoorwaarden gelden er?

Retourneren

 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag terug.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de Hascotech geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@hascotech.nl.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Verkeerd bezorg adres doorgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via +31 6 34174565.

We proberen dan het afleveradres bij onze vervoerder te wijzigen.

 

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug?

Wij crediteren zo spoedig mogelijk na het aanmelden van het retourproduct via het retourportal. Dit betekent uiterlijk binnen 14 dagen, bij aantoning dat de product(en) zijn teruggestuurd. Als producten beschadigd worden teruggestuurd, kunnen wij kosten in rekening brengen. Wij brengen dit alleen in rekening als de schade een gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Let op: Zorg er altijd voor dat je de track & trace code goed bewaart om je retour te kunnen traceren.

 

Hoe weet ik of deze site betrouwbaar is?

Wij zijn een officieel bedrijf en staan geregistreerd bij de Kamer van Koophandel. U kunt ons KVK-nummer, die onderaan de site contact pagina staat, opzoeken in het handelsregister. Daarnaast kunt u onze reviews op webwinkelkeur bekijken van mensen die al een keer bij ons hebben besteld.

 

Product geralateerde vragen?

Heb je vragen met betrekking tot een specifiek product of het gebruik hiervan? Dan helpen we je ook graag. Bekijk wel eerst even de product FAQ. Misschien wordt je vraag hier al beantwoord. Zo niet, neem dan contact op met onze klantenservice via: info@hascotech.nl of +31 6 34174565.

 

Hoe werkt het met betalen?

We bieden de volgende betaalmethodes:

  1. iDEAL (voor Nederlandse klanten)
  2. Bancontact (voor Belgische klanten)
  3. Paypal
  4. Creditcard
  5. Sofort Banking
  6. Achteraf betalen met Klarna

 

Het betalingssysteem waar wij mee werken heet Mollie. U ziet op uw bankafschrift dat u een betaling heeft gedaan aan Hascotech.

Direct na je bestelling via onze webshop ontvang je per e-mail je factuur met gespecificeerde BTW. Deze factuur vind je ook in ‘Mijn Account’.

Al onze prijzen zijn inclusief btw en deze btw-heffing dient iedereen te betalen. Btw-vrij kopen is dus niet mogelijk. Wij leveren uitsluitend aan particuliere afnemers. Er vinden geen intracommunautaire leveringen plaats.

Controleer je gegevens goed voordat je een bestelling plaatst. Voor geplaatste bestellingen kunnen wij de factuurgegevens niet meer wijzigen. Je factuur blijft dus dezelfde gegevens houden die je bij het plaatsen van de order hebt doorgegeven. Dit heeft zowel een technische als een juridische achtergrond om fraude te voorkomen, gebaseerd op voorwaarden van de Belastingdienst.

 

Kan ik mijn order of pre-order ook annuleren?

Dit kan enkel als uw order nog niet is verzonden! Als u met een account heeft besteld dan kunt u de order zelf via uw account annuleren. Heeft u als gast besteld dan kan dit via de link in de bevestigingsmail.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dat kan zeker! Neem contact op om een afspraak te maken. U kunt ook een bestelling plaatsen met als leveringsoptie ophalen. Wij zullen hierna contact met u opnemen om een afspraak te maken. 

 

Geen antwoord op je vraag kunnen vinden?

Het kan natuurlijk zo zijn dat we jouw vraag op deze pagina niet hebben kunnen beantwoorden. Als dat zo is raden we je aan contact met ons op te nemen. Stuur een bericht via onze chat of stuur een mail naar info@hascotech.nl

 

Kom je er niet uit?

Toch niet het gewenste antwoord kunnen vinden? Sorry hiervoor, maar wees gerust en neem contact met ons op en we helpen je verder!

Openingstijden

We zijn dagelijks geopend van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 18:00