LEVERTIJD EN VERZENDEN


Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging. Zodra de zending klaar staat ontvang je een track en trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. De code ontvang je op de dag van de verzending tussen 09.00 en 18.00 uur per e-mail.


Beschikbaarheid

Ons voorraadsysteem controleert de huidige voorraad en prijs en verwerkt de nieuwste informatie op onze website. De huidige voorraadstatus wordt weergegeven met kleurcodes voor elk product. Zo blijf je continu op de hoogte van onze actuele voorraad.

Standaard levering

Wij versturen standaard naar alle landen in Europa die aangesloten zijn bij de EU.
Binnen Nederland en België leveren wij via de pakketdiensten van PostNL. Internationaale zendingen woord verstuurd via DHL of GLS. 

Bestel je op werkdagen voor 18.00 uur? Dan verzenden we jouw bestelling nog dezelfde dag en wordt de order door PostNL de volgende werkdag geleverd. Dit geldt alleen als alle artikelen in je bestelling op voorraad is!

Tijdens feestdagen gelden andere levertijden, deze kun je vinden bij de pagina afwijkende levertijden.

Let Op!  Voor bestellingen na 18:00 uur die met een creditcard, AfterPay of Paypal worden betaald kan een langere levertijd gelden.

Aflevermoment gemist?

Mocht je onverhoopt de postbode hebben gemist en daardoor je bestelling niet hebben ontvangen, geen probleem. De postbode laat een briefje achter met daarop de datum dat zij het opnieuw proberen. Ben je ook dan niet thuis, dan wordt je bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht, waar je het binnen 7 dagen zelf kunt afhalen.

 

Wij streven ernaar om uw bestelling op doordeweekse dagen altijd binnen 24 uur te bezorgen.

Er zijn helaas wel een paar factoren die dit soms onmogelijk maken:

- Het product dat u heeft besteld is niet op voorraad. 
- Uw postNL pakketje heeft vertraging opgelopen.
- Wij versturen geen post op Zaterdag en Zondag, de levertijd kan daardoor in het weekend oplopen tot 48 uur.

Houd er rekening mee dat overboeking van giro naar bank gemiddeld 1 tot 3 werkdagen kan duren. Na ontvangst kan het nog 24 uur duren voordat uw pakket geleverd is.

Voor feestdagen gelden afwijkende levertijden.

 * Ter indicatite.

 

Orderstatus:

We informeeren je over het verloop en de actuele status van je bestelling. Je ontvangt een aantal e-mails van ons:

  1. Een bevestiging van het plaatsen van je bestelling.
  2. Een bevestiging wanneer je bestelling bij ons in behandeling is genomen.
  3. Een bevestiging wanneer je bestelling is overgedragen aan de transporteur, met een Track & Trace nummer.
  4. Met je Track & Trace nummer kun je op de website van PostNL de actuele verzendstatus zien.
  5. Als je bij je account het klantnummer hebt ingevuld kun je bij 'Orderstatus' eenvoudig de status van de bestelling zien.

 

Bestelling annuleren

In het geval dat je de bestelling wenst te annuleren, verzoeken wij je vriendelijk om dit zo spoedig mogelijk te doen omdat anders je bestelling al automatisch wordt verwerkt. Bestellingen die al zijn verwerkt en verzonden kunnen niet meer worden geannuleerd (slechts aan de deur geweigerd).

Annuleren kan op twee manieren:

  1. In de e-mail met de bevestiging van je bestelling staat er onder het overzicht een annuleringslink, wanneer je op deze klikt wordt de bestelling automatisch geannuleerd. (Aan te raden voor de betaalwijzen: Afterpay, Paypal, iDeal of creditcard).
  2. Contact opnemen met de afdeling verkoop.
    Dit kan door te bellen naar +31 6 34174565 of te mailen naar info@hascotech.nl.
    Deze annuleringsmethode is geschikt voor alle betaalmethoden. Als u vooraf heeft betaald, vragen we u ons uw accountgegevens te e-mailen, zodat we weten op welke rekening de terugbetaling moet worden gedaan.

 

Terugstorting

Indien je online hebt betaald via iDeal of creditcard, wordt het bedrag automatisch na enkele dagen terug op je rekening gestort.

 

Bestelling wijzigen

Indien je de door jou geplaatste bestelling wilt wijzigen neem je zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 16:00 uur

Telefoon: +31 6 34174565
E-mail: info@hascotech.nl

 

Let op: Een wijziging is alleen nog mogelijk indien je bestelling niet verpakt of verzonden is.